خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ممنوعیت پرسپولیس از عقد قرارداد و نامه ای به وزیر با امضای علی پروین

ممنوعیت پرسپولیس از عقد قرارداد و نامه ای به وزیر با امضای علی پروین

perspolis

اما گمان نمی رود این جا هم در ادامه تصاحب باشگاه پرهوادار پرسپولیس توسط سپاه پاسداران، وزارت ورزش پیروز باشد؛ حتی بدون سردار رویانیان و سعید شیرینی و …!

در پی امضای قرار داد اخیر باشگاه پرسپولیس با بانک قرض الحسنه رسالت اقتصادی (متعلق به سپاه پاسداران)، وزارت ورزش در نامه ای به سرپرست و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بر غیرقانونی بودن امضای هر گونه قرارداد مالی توسط این باشگاه تا روشن شدن وضعیت حساب‌های پرسپولیس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اعلام ممنوعیت حق عقد قرارداد پرسپولیس با هر اسپانسر و یا شرکتی، علی پروین (سرپرست پرسپولیس) با هماهنگی اعضای هیأت مدیره نامه‌ ای برای گودرزی، وزیر ورزش نوشت و یاد آور شد: کار ما با توجه به استعلامی که از سازمان خصوصی‌سازی گرفتیم مغایرتی با کار آنها ندارد و با هماهنگی آنها این اقدام را انجام دادیم و منعی در آن وجود ندارد. در عین حال این کار فقط برای بهبود بخشی و ساماندهی باشگاه پرسپولیس است. اگر جنابعالی مخالف این موضوع هستید حاضریم قرارداد را لغو کنیم.

نابسامانی مالی و ضد و نقیض گویی مدیران قبلی و فعلی پرسپولیس

وزارت ورزش و جوانان دلیل ممنوعیت هر قرار داد مالی را وضعیت نابسامان مالی باشگاه پرسپولیس و اظهارات ضد و نقیض مدیران قبلی و فعلی این باشگاه درباره میزان بدهی‌ها اعلام کرده و یادآور شده است که پس از رسیدگی به گزارش وضعیت مالی توسط بازرسان این وزارتخانه در باشگاه پرسپولیس، تصمیم گیری خواهد کرد.

در نامه وزارت ورزش آمده است که بازرس و حسابرس این وزارتخانه در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سرپرست و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آشکارا اعلام کرده است که تا شفاف شدن وضعیت مالی، فعالیت این باشگاه در جذب حامیان مالی و درآمدزایی غیرقانونی است.

چهارشنبه گذشته باشگاه پرسپولیس قراردادی را با بانک قرض الحسنه رسالت امضا کرد که با انتقاد مدیران وزارت ورزش روبرو شد. اما گمان نمی رود این جا هم در ادامه تصاحب باشگاه پرهوادار پرسپولیس، وزارت ورزش پیروز باشد؛ حتی بدون سردار رویانیان و سعید شیرینی و …!

فریدون شیبانی

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*