خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » علی پروین به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر هشدار داد – فریدون شیبانی
علی پروین به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر هشدار داد – فریدون شیبانی

علی پروین به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر هشدار داد – فریدون شیبانی

در روزهای پایانی سال ۱۳۹۲ ماجراهای پر حرف و حدیث پرسپولیس و بازیکنانش به ابعاد تازه تری می رسد. با این که در شعارهای تکراری اصرار می شود بازیکنان این تیم اعتصاب سوم را به خاطر هواداران نخواهند کرد و با همه توان به میدان خواهند رفت، خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران در دامن زدن حرفدار به این ناخوشیهای روز فوتبال، یکشنبه با عنوان «در پی احتمال اعتصاب قرمزپوشان در ۳ بازی آینده، تکلیف پرسپولیس را روشن کنید» از ارسال دومین نامه علی پروین (سرپرست باشگاه) به وزارت ورزش خبر داد. پس از برکناری اجباری سردار رویانیان، علی پروین به عنوان وارث بدهی دهها میلیاردی پرسپولیس شده است.

بحران مالی بار دیگر هنگامی در پرسپولیس بالا گرفت که مسوولان پرسپولیس با یک بانک متعلق به سپاه پاسداران قرارداد «حمایت مالی» امضا کردند و وزارت ورزش به صورت کتبی ان را بی اعتبار اعلام و پرسپولیس را به دلیل شفاف نبودن بدهی های ملیاردی طی دوران گذشته و به ویژه زمان مدیرعاملی سردار محمد رویانیان، از بستن هر قراردادی منع کرد.

در شرایطی که خبر اعتصاب بازیکنان صبای قم (باشگاه متعلق به سپاه پاسداران) در روزهای گذشته انتشار یافت، خبرگزاری فارس در خبر مربوط به اعتصاب اخیر تیم ملوان بازتابی از از اشفته بازار فوتبال ایران و همه تیمهای لیگ برتری داشت. این پایگاه خبری همچنین روز یکشنبه نیز اعلام کرد که برخلاف گفته های مدیرعامل ملوان، بازیکنان به اعتصاب پایان ندادند و در این روز از تمرین خودداری کردند.

در خبر مربوط به پرسپولیس امده است که : پس از اعتراض‌ های بازیکنان پرسپولیس پروین در دومین نامه خود به وزارت ورزش نوشت که اگر پول بازیکنان پرداخت نشود امکان دارد در سه بازی آینده خطر پرسپولیس را تهدید کند.

فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران با حضور ۱۶ تیم به فاصله سه بازی تا پایان فصل رسیده است و تیمها از هفتم تا ۲۲ فروردین سال نو آخرین بازیهای خود را انجام می دهند. علاوه بر تیمهای پرسپولیس، ملوان و صبا تیمهای تراکتورسازی، داماش، راه آهن و … نیز با مشکلات مالی آشکار و نهان دست به گریبان هستند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*