خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی سه شنبه

ضمیمه ورزشی سه شنبه

varzesh3011

تیم ملی فوتسال ایران دررده ششم جهان قرارگرفت. به گزارش ایسنا، درتازه ترین رده بندی برترین تیم های ملی فوتسال جهان که دیروز ازطریق سایت فوتسال پلانت اعلام شد، تیم ملی فوتسال ایران همچنان با ۱۵۸۶ امتیاز رده ششم را در اختیار دارد. ایران تنها با سه امتیاز بیشتر بالاتر از آرژانتین قرار گرفته و احتمال می رود با توجه با بازی‌های پیش‌رو در جام ملت‌های آسیا و کونکاکاف این رتبه‌بندی با تغییر همراه باشد.

اما درصدراین رنکینگ، برزیل به دنبال نتایج ضعیف اسپانیا در جام ملت‌های اروپا، جای ماتادورها را در رده نخست گرفته است. اسپانیا، ایتالیا و روسیه هم رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

همچنین در این رده‌بندی ایران بالاتر از همه‌ی تیم‌های آسیایی در رتبه نخست تیم‌های قاره کهن ایستاده و ژاپن، تایلند و ازبکستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم جای گرفته‌اند.

بودان کواچ صربستانی گزینه نخست فدراسیون والیبال ایران برای هدایت تیم ملی

رئیس فدارسیون والیبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شده و از دهم فروردین ماه کارش را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، بعد از خداحافظی خولیو ولاسکو، فدراسیون والیبال ایران با گزینه‌هایی چون “برناردی”، “مک‌کاشین” و “آناستازی” و “لوزانو” مذاکره کرد. حتی تا پای امضای قرار داد با “برناردی” و “آناستازی” پیش رفت اما در نهایت با هیچ یک از این گزینه‌ها به توافق نهایی نرسید. در حال حاضر مسئولان فدراسیون والیبال با “تراویستا” و “بودان کواچ” صربستانی مذاکره می‌کنند. در این میان “کواچ” شانس بیشتری برای امضای قرار داد با فدراسیون والیبال ایران را دارد. “کواچ” سال‌ها کاپیتان تیم ملی صربستان بوده و با این تیم قهرمان المپیک سیدنی شده است. او از دو سال قبل کار مربیگری و هدایت تیم «پروجای» ایتالیا را بر عهده گرفته و به همراه این تیم در لیگ ایتالیا به موفقیت‌های دست یافته است.

خادم: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس نگرانم، تا ۲۰ فروردین شدنی نیست

امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش درواگذاری دوباشگاه سرخابی پایتخت گفت: درباره بدهی‌های استقلال و پرسپولیس به جمع‌بندی رسیدیم. گزارش مالی به سازمان بازرسی کل کشور ارائه شده و نتیجه از طریق آن‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مامور رسیدگی به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران در واکنش به این اظهار نظر که تا ۲۰ فروردین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند تاکید کرد: این موضوع منطقی نیست و شرایط هم گواه همین است.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان درباره گزینه‌های مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: هر کسی امکان دارد این باشگاه‌ها را بخرد اما موضوع اصلی برای ما نوع و شرایط واگذاری است.

مامور رسیدگی به پرونده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تاکید بر اینکه به هر شکلی نمی‌خواهیم واگذاری انجام بگیرد خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم مشکلات چند برابر شود. پیگیری‌های ما مانند کسی است که فرزندش می‌خواهد از خانواده جدا شود باید همه چارچوب‌ها و محیط امن را در نظر گرفت. نگاه ما به استقلال و پرسپولیس به این گونه است.

دفاع تمام قد کارلوس کی روش از جواد نکونام درمقابل اتهام برخی رسانه ها درباره کم کاری این بازیکن

سایت فدراسیون فوتبال دراین باره نوشت:کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال درپاسخ به اتهام یکی از روزنامه ها به جواد نکونام گفت: روز گذشته در یکی از روزنامه‌های صبح که به دنبال ضربه زدن به تیم ملی و کاپیتان آن است، مطلبی نادرست و کذب به چاپ رسید که نیاز به توضیح جهت روشن شدن افکار عمومی دارد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: می‌خواهم یادآوری کنم که این حمله غیرمسئولانه به تیم ملی و کاپیتان آن کاملا به سمت و سوی نقطه قوت تیم ملی و کسی است که تاثیرگذارترین و گل زن ترین بازیکن تیم در صعود تیم ملی به جام جهانی بوده و این بازیکن دقیقا همان کسی است که در سال گذشته به عنوان یکی از بهترین بازیکنان آسیا توسط ای اف سی انتخاب شده بود و به خاطر همین رفتارهای نادرست در حال حاضر در فوتبال ایران جایی ندارد.

وی در پایان گفت: برای روشن شدن افکار عمومی و ذهن هواداران باید بگویم که من برخلاف رویه همیشگی و عقایدم مجبور به اعلام اطلاعات و آمار بازی کاپیتان تیم ملی هستم. نکونام در بازی مقابل گینه در نیمه اول ۵.۴۸۸ کیلومتر و در نیمه دوم ۵.۸۹۱ کیلومتر و در مجموع بازی ۱۱.۳۷۹ کیلومتر دوندگی داشت و قطعا با اعلام این آمار دقیق، مشخص خواهد شد که این افراد دیدگاه نادرستی داشته و به صورت گمراه کننده و غیرمسئولانه نسبت به تیم ملی ایران مطالب نادرستی را به چاپ رسانده‌اند.

دیلی میل منتشر کرد،

فهرست ثروتمندترین فوتبالیست‌ها اعلام شد، رونالدو دوباره مسی را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریستیانو رونالدو که به تازگی در رقابت با لیونل مسی موفق شد توپ طلای سال را از آن خود کند بار دیگر در فهرست برترین‌ها، در جایگاهی بالاتر از مهاجم بارسلونا قرار گرفته است.

اندوخته سوپر ستاره رئال مادرید ۱۲۲ میلیون پوند تخمین زده شده که این میزان دو میلیون بیشتر از دارایی لیونل مسی است.

رونالدو سپتامبر گذشته قراردادی پنج ساله به ارزش ۸۶/۵ میلیون پوند با رئال مادرید منعقد کرد.

بر پایه گزارش دیلی میل، رونالدو در سال ۲۰۱۳ به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده است. این بازیکن در دو بازی رفت و برگشت مقابل سوئد در پلی آف جام جهانی چهار گل به ثمر رساند. این بازیکن پرتغالی همچنین در ۳۳ مسابقه برای باشگاه رئال ۴۲ گل به ثمر رساند. رونالدو از قرارداد با شرکت‌های نایکی، آرمانی، کاسترول اج، جاکوب و شرکا، کی اف سی، هربالایف و بانکو اسپیریتو سانتو ۱۴/۳ میلیون پوند درآمد سالیانه کسب میکند.

رونالدو در سال ۲۰۱۳ همچنین موزه خودش در پرتغال را افتتاح کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

امیر خسروجردی

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*