خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » شرکت ورزشکاران و هنرمندان درهمایش نیکوکاری، از علی دایی تا شهرام ناظری

شرکت ورزشکاران و هنرمندان درهمایش نیکوکاری، از علی دایی تا شهرام ناظری

varzeshi555

در مراسمی که دوشنبه شب باحضور جمع زیادی از ورزشکاران و هنرمندان دربرج میلاد تهران برگزار شد به علی دایی به نمایندگی از جامعه ورزش، شهرام ناظری به نمایندگی از جامعه هنرمندان و همچنین محمدرضا حافظی از خیرین مدرسه ساز نشان نیکوکاری اهدا شد.در بخشی از این مراسم که نوبت به اهدای نشان نیکوکاری به علی دایی رسید، حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با تشویق‌های پی در پی او را همراهی کردند.علی دایی هم پس از دریافت نشان نیکوکاری در سخنان کوتاهی، گفت: این اولین باری است که در جمعی حضور دارم که کارهای آنها با ارزش‌تر از کارهای من بوده است.

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال را احضار کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلفات سیدمهدی رحمتی در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی کمیته انضباطی از او برای حضور و پاسخگویی برای تخلف رخ داده در روز ۱۸ اسفندماه دعوت به عمل آورد.سیدمهدی رحمتی در بازی استقلال مقابل ملوان بندرانزلی حرکتی ناشایست را نسبت به تماشاگران هوادار تیم رقیب انجام داده بود.

نکونام: باوضع فعلی درجام جهانی نتیجه ای نخواهیم گرفت.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضع این تیم با بیان این مطلب گفت:با توجه به وضعیت شرایط بدنی، تمریناتی که نداشتیم و بازی‌های تدارکاتی که قرار بود انجام شود اما کنسل شد، به نظر من هیچ امتیازی نمی‌گیریم، شرایط برای‌مان خیلی سخت می‌شود و برمی‌گردیم.وی با بیان اینکه تیم ملی زمان را از دست داده‌ و امیدوار است از زمان باقیمانده بتوان استفاده بهتری برد، افزود: من واقعیت فوتبال را می‌گویم، اینگونه نیست که ناامید باشم و روحیه مبارزه طلبانه نداشته باشم. من تمام شرایط را می‌بینم و طبق واقعیت صحبت می‌کنم.کاپیتان تیم ملی ایران همچنین تاکید کرد: امیدوارم اردوی آفریقای جنوبی، اردوی اتریش و دیدارهای تدارکاتی‌مان را در زمان اعلام شده انجام دهیم تا با آمادگی کامل به جام جهانی رفته و بتوانیم از فوتبال و نام ایران دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اصلا دوست نداشت از استقلال جدا شود ولی به هرحال این اتفاق افتاد، در مورد وضعیت تیم الکویت هم خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایط تیمی ما خوب است، در حال حاضر به خاطر یک گل زده کمتر در رده دوم لیگ کویت قرار دادیم و در وضعیتی سخت، لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در پایان گفت: قرار شده است فدراسیون با مسئولان تیم‌هایی که بازیکن ایرانی دارند، صحبت کند و اگر به توافق برسیم، در خدمت تیم ملی هستیم و گرنه تا دو هفته بعد از اردوی آفریقای جنوبی نمی‌توانیم در اردوهای تیم ملی شرکت کنیم.

لوتار ماتیوس شایعه مربیگری اش درتیم ملی ایران را رد کرد.

هفته گذشته برخی رسانه های آلمانی و از جمله یک سایت عمانی خبر دادند که لوتار ماتئوس، چهارشنبه به ایران سفر خواهد کرد تا با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص جانشینی “کارلوس کی‌روش” پای میز مذاکره بنشیند.وی در تازه ترین مصاحبه خود با “دی ولت” گفته که از اینکه مفسر شبکه ورزشی اسکای است رضایت دارد و قصد مربیگری ندارد.

درادامه خبرنگار از ماتئوس درباره علی دایی پرسید، هم تیمی شما در بایرن مونیخ، در حال حاضر در ایران مربیگری میکند. به نظر میرسد او با شما در این خصوص صحبت کرده باشد؟

ماتئوس در پاسخ به این سوال اظهار داشت: من در بایرن در نقش یک راهنما برای علی بودم. در تهران با او ناهار خواهم خورد و در خصوص روزهای گذشته صحبت میکنیم اما مذاکره ای در کار نخواهد بود.

کادر فنی تیم ملی کاراته ایران مشخص شد.

با حکم رییس فدراسیون کاراته، کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون و بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در برمن آلمان معرفی شد.

هروی، روحانی و جعفری در حالی باید سال آینده تیم ملی را در دو رویداد مهم بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان هدایت کنند که پیش از این در کنار مسعود رهنما (سرمربی سابق تیم ملی که در حال حاضر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت می کند) در مسابقات آسیایی در امارات حضور داشتند و توانستند تیم ایران را به مقام قهرمانی آسیا برسانند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*