خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی با امیر خسروجردی

footbal

ایران با شکست مقابل گینه اردوی اماده سازی خود را برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آغاز کرد. تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضوری موفق دربازی های جام جهانی برزیل آماده می کند عصردیروزدرنخستین دیدار تدارکاتی اش دراین چارچوب درورزشگاه آزادی تهران به مصاف مهمانش تیم آفریقایی گینه رفت که درپایان ۲-۱ مغلوب این تیم شد و با این نتیجه، مسیر دشوار خود تا جام جهانی را شروع کرد.

کنستانت و ترائوره برای گینه و رضا قوچان نژآد برای ایران دراین بازی گلزنی کردند.

ملی پوشان ایران پس از این بازی که آخرین مسابقه تدارکاتی درورزشگاه آزادی بود، اردوی های تدارکاتی را از فروردین سال آینده درآفریقای جنوبی و اتریش آغاز می کنند که طی آن چند دیدار تدارکاتی نیز با تیم های مختلف برگزار خواهند کرد.

 ایران دررقابت های جام جهانی کشتی آزاد با آمریکا همگروه شد.

سایت فدراسیون کشتی گزارش داد دراین مسابقات که طی روزهای ۲۴و۲۵ بهمن با شرکت ۱۰ تیم برتر دنیا درلس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد تیم ملی ایران درگروه یک با تیم های آمریکا، هند، ترکیه و ارمنستان

همگروه شد.درگروه دو نیز، تیم های روسیه، گرجستان، ژاپن، اوکراین و مغولستان قرار گرفتند.

 

پروین: می خواهیم پرسپولیس را بخریم، قراردادمان با اسپانسر جدید سه ساله خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پروین سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در حاشیه معرفی اسپانسر جدید این باشگاه با بیان این مطلب، درباره قرارداد با این اسپانسر و مبلغی که به پرسپولیس می‌رسد، اظهار کرد: نمی‌دانم چقدر به پرسپولیس می‌رسد ولی هواداران هرچه بیشتر پول بریزند، مبلغ بیشتری به باشگاه می‌رسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص اینکه اسپانسر جدید چند درصد مشکلات مالی را حل خواهد کرد، تاکید کرد: این قرارداد نصف مشکلات ما را حل می‌کند. قرارداد ما با اسپانسر جدید سه ساله و قابل تمدید است. من از این قرارداد راضی‌ام چون خیلی از مشکلات را حل می‌کند.

وی در پایان درباره وضعیت کادر فنی باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده هم گفت: سه بازی دیگر در لیگ باقی مانده است. هدف ما حمایت از کادر فنی است. با قهرمانی تیم در لیگ همه مشکلات حل می‌شود.

 

بهنام اسبقی به صدر جدول رده بندی برترین های وزن چهارم جهان صعود کرد.

فهرست برترین های تکواندو جهان درماه مارس اعلام شد که براین اساس دروزن چهارم بهنام اسبقی با ۱۱۶/۶۰ به صدر جدول این وزن صعود کرد.

در این وزن “سروت تزگل” ترکیه‌ای با ۱۱۵/۱۰ در مکان دوم است و محمد باقری معتمد با ۸۹/۷۶ امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

در رده‌بندی جهانی نمایندگان ایران در سایر اوزان شرایط خوبی ندارند. دراین فهرست، معتمد هادی مستعان در وزن دوم با ۸۴/۶۰ و سجاد مردانی در وزن هشتم با ۶۹/۵۰ در مکان پنجم ایستاده اند و سایر تکواندوکاران ایران در اوزان مختلف رتبه های دو و سه رقمی دارند.

ماچک سرمربی تیم ملی هندبال ایران را برعهده گرفت.

به گزارش یسنا و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، ماچک سرمربی اسلونیایی تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰ که موفق به کسب مدال نقره با تیم ملی ایران بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران انتخاب شد.

ماچک پس از اینکه دیروزوارد ایران شد ، صحبت‌های نهایی رادر جلسه مشترک با جلال کوزه گری رئیس فدراسیون وشاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک انجام داد ومقرر شد به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مردان ایران کار خود را از اردیبهشت ماه ۹۳ شروع کند .

قرارداد این مربی یک‌ساله و تا پایان جام جهانی قطر ۲۰۱۵ خواهد بود.این مربی ۴۸ ساله و اهل کشور اسلوونی است که سابقه سرمربیگری تیم ملی هندبال مردان قطر را دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*