خانه » سر تیتر خبرها » مرزبانان وارد ایران شدند

مرزبانان وارد ایران شدند

ساعتی پیش و پس از گمانه زنی های بسیار در ارتباط با سرنوشت نهایی مرزبانان ایرانی ، خبر گزاری مهر از بازگشت سربازانمان به آشیانه خبر داد.
متن خبر به نقل از خبرگزاری مهر به این شرح است:
مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی باقی مانده از گروهک ریگی با تلاش های دستگاههای داخلی ذی ربط و همکاری ریش سفیدان محلی و اجماع و همدلی اهل سنت منطقه سیستان لحظاتی پیش با استقبال مقامات محلی وارد خاک کشورمان شدند.
بنابراین گزارش مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده که بعد از ربوده شدن به پاکستان منتقل شده بودند از مرز سیستان تحویل مقامات ایرانی داده شدند.

مادر سجاد زوهانی

مادر سجاد زوهانی

در همین رابطه مادر مرزبان آزاد شده مشهدی با بیان اینکه دیشب تلفنی با پسرم صحبت کردم، گفت: قرار است امشب یا فردا پسرم وارد فرودگاه مشهد شود و مطابق صحبت تلفنی مسئولان با ما سجاد اکنون به همراه سایر مرزبانان در خاک زاهدان است.
مادر سجاد زوهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد اظهار کرد: طبق صحبتی که با ما شده قرار است مرزبانان مشهدی امشب یا فردا وارد مشهد شوند البته هنوز هم لحظه رسیدن آنان به صورت قطعی مشخص نیست. وی عنوان کرد: دیروز بعدازظهر ساعت ۶ با پسرم تلفنی صحبت کردم و خیلی خوشحال شدم که صدایش را شنیدم در حال حاضر نیز مدام لحظه شماری می کنم که خودش را صحیح و سالم ببینم. وی با تاکید بر اینکه هیچ گاه تصور نمی‌کردم که خبر آزادی پسرم را بشنوم، بیان کرد: روزی که اطلاع دادند سجاد آزاد شده باز هم باور نکردم اما هنگامی که صدایش را از پشت تلفن شنیدم از صمیم قلب خوشحال شدم و ایمان آوردم که پسرم آزاد شده است.

وی با اشاره به روزی که خبر اسارت پسرش را شنیده، گفت: کمتر از یک ماه پیش با منزل ما تماس گرفتند و اطلاع دادند فرزند شما به همراه چهار نفر دیگر به اسارت یک گروه تروریستی درآمده و در این راستا مسئولان نیروی‌انتظامی و نظامی و امنیتی کشور به صورت جدی پیگیر آزادی این افراد هستند.
وی ادامه داد: آن روز تمام وجودم بی‌حس شده بود و مدام دست به دعا بر می‌داشتم و برای آزادی او نزد خداوند التماس و زاری می‌کردم و بارها از امام هشتم(ع) خواستم که پسرم را به من برگرداند.
وی افزود: در تمام روزهایی که از سجاد خبری نبود تنها آرزویم شنیدن خبر بازگشت او بود و مدام با شنیدن صدای زنگ در گمان می‌کردم که پسرم آمده است.
مادر سجاد که از خوشحالی اشک در چشمانش جمع شده بود، اظهار کرد: وقتی پاره تنت اسیر شود به هیچ چیز جز آزادی او فکر نمی‌کنی طوری که در روزهای قبل که نمی‌دانستیم بالاخره تکلیف سجاد چه می شود نه پدر و نه خواهر و برادران او خواب و خوراک نداشتند و گریه و زاری می‌کردند.
وی با بیان اینکه ۳ پسر و یک دختر دارد، افزود: یکی از پسرانم مدرسه می‌رود. یکی دیگرشان کارگر است و دیگری سجاد است و پس از اینکه پدرشان در یک حادثه ساختمانی دچار آسیب کمر شده تنها درآمد زندگیمان از طریق سجاد تامین می‌شود و او در حقیقت نان آور خانه نیز هست.

خبر تکمیلی:

اطلاعیه وزارت اطلاعات ایران درباره آزادی ۴مرزبان ربوده شده

IMG14194677
وزارت اطلاعات ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ مرزبانان ربوده شده به میهن بازگشتند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، متن این اطلاعیه به این شرح است: به آگاهی ملت شریف ایران می رساند به حول و قوه الهی و با عنایات حضرت ولیعصر (عج) ، چهار نفر از مرزبانان ربوده شده کشورمان، در تاریخ ۹۳،۱،۱۷ آزاد و به میهن اسلامی بازگشتند.
وزارت اطلاعات، وظیفه خود می داند از همه مسئولان ، نهادها و دستگاههای اجرایی و بویژه ، مساعی مدیران‌، علماء و بزرگان استان مقاوم سیستان و بلوچستان که در ارتباط با آزادی این مرزبانان عزیز کمال همکاری را به عمل آوردند، صمیمانه تشکر و قدردانی نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*