خانه » سر تیتر خبرها » یک نماینده مجلس از ارتباط بابک زنجانی و مرتضوی خبر داد و گفت بعد از زنجانی به سراغ مرتضوی خواهیم رفت

یک نماینده مجلس از ارتباط بابک زنجانی و مرتضوی خبر داد و گفت بعد از زنجانی به سراغ مرتضوی خواهیم رفت

13920425234413700_PhotoL
یک نماینده مجلس با بیان اینکه پرونده بابک زنجانی و پرونده سعید مرتضوی در تامین اجتماعی با هم در ارتباط است گفت:‌ «قصد داریم پس از پرونده زنجانی سراغ مرتضوی برویم و روی این پرونده کار کارشناسی انجام دهیم.»
امیرعباس سلطانی، عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس همچنین درباره روند رسیدگی کمیته پیگیری پرونده زنجانی به سایت «تدبیر» گفت: «پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه تکمیل و به دادسرا فرستاده شده است. ما هم در کمیسیون انرژی مجلس و همچنین کمیته پیگیری تحقیقات خودمان درباره این پرونده را انجام دادیم.»

وی افزود: «زنجانی ۱۴هزار میلیارد بدهکاری به وزارت نفت داشت که ما آن را دنبال کردیم. اگرچه این بدهی به دولت برنگشته ولی توانستیم ثابت کنیم این بدهی وجود دارد زیرا زنجانی این بدهی را قبول نداشت و در نهایت اعتراف کرد که پول فروش نفت و میعانات گازی را به دولت برنگردانده است. البته زنجانی در ابتدا ادعا می کرد که این پول را برمی گرداند که معلوم شد که دارایی اش در داخل کشور بسیار ناچیز است.»
این نماینده مجلس افزود:« بابک زنجانی می گفت دارایی من ارزش بالایی دارد اما یک مورد را که ما بررسی کردیم مربوط به زمینی در تهران است که پروانه تجاری از شهرداری تهران گرفته بود. اما شهرداری پروانه تجاری این زمین را لغو کرده است و آن زمین که قیمتش ۴۰۰میلیارد تومان بود الان ۵۰-۶۰میلیارد تومان بیشتر ارزش ندارد و در برابر بدهی زنجانی مبلغ ناچیزی است. بقیه دارایی هایی ایشان هم همین وضع دارند.»
سلطانی در پایان هم گفت: «به زودی شاهد دادگاه بابک زنجانی خواهیم بود تا پولی که او از بیت المال برده است، برگردانده شود.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*