خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

amirfgd541

هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با صعود فولاد خوزستان و حذف استقلال تهران خاتمه یافت.
درادامه بازی های این هفته دیروز درگروه دوم فولاد خوزستان درمصاف با مهمانش الجیش قطر ۳-۱ به پیروزی رسید و با این برد ۱۱ امتیازی شد و ضمن قرارگرفتن درصدر جدول رده بندی این گروه، صعودش نیز به مرحله بعد قطعی شد.
بختیار رحمانی، غلامرضا رضایی و لوسیانو پریرا گل های فولاد را دراین دیدار به ثمررساندند.
دردیگر بازی این گروه هم بنیادکار ازبکستان ۳-۲ الفتح عربستان را شکست داد.


درگروه یک، استقلال تهران درورزشگاه ملک فهد شهرریاض عربستان ۲-۱ مغلوب میزبانش الشباب این کشور شد و با این شکست تلخ ۴ امتیازی باقی ماند و از راه یابی به دور بعد بازماند.
دردیگر بازی این گروه نیز الجزیره امارات ۳-۲ از سد الریان قطر گذشت و با ۱۰ امتیاز به همراه الشباب ۱۲ امتیازی به مرحله بعد صعود کرد.

متین ورامین قهرمان لیگ قهرمانان والیبال آسیا شد.
دیدار نهایی پانزدهمین دوره این مسابقات عصردیروزبین تیم های متین ورامین نماینده ایران و الریان قطر درمانیل پایتخت فیلیپین برگزارشد که این دیدار با برتری ۳-۱ متین خاتمه یافت و این تیم مقتدارنه برسکوی قهرمانی والیبال قاره کهن ایستاد ویک بار دیگر قدرت برتر والیبال ایران را به رخ سایر حریفان کشید.
متین با این نتیجه به عنوان قهرمان قاره آسیا جواز حضوردررقابت های قهرمانی باشگاه های جهان دربرزیل را بدست آورد.
با حضور یازده بازیکن دراردوی آفریقای جنوبی، آبروریزی فوتبال ایران جهانی شد.
روزنامه‌ “آبولا” از حضور ایران با یازده بازیکن در اردوی آفریقای جنوبی اظهار تعجب کرد.
به گزارش ایسنا، روزنامه‌ پرتغالی “آبولا” اعلام کرد تیم ملی ایران در حالی خود را برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده می‌کند که در اقدامی عجیب تنها ده بازیکن را برای آمادگی حضور در جام جهانی به آفریقای جنوبی برده است.
خیلی از بازیکنان ایرانی در روزهای گذشته در تیم‌های باشگاهی‌شان ماندند تا تیم ملی فوتبال ایران نتواند با ترکیبی کامل به اردوی آمادگی آفریقای جنوبی برود. این در حالی است که اردوی قبلی ایران در پرتغال نیز به دلیل کمبود بودجه لغو شد تا کارلوس کی‌روش با مشکلاتی بیش از پیش برای حضور در جام جهانی آماده شود.
همچنین پایگاه اینترنتی “مایس” فوتبال در گزارشی درباره اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی فوتبال ایران نوشت : ایران در حالی خود را برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آماده می‌کند که تنها با یازده بازیکن اردوی آمادگی خود را تشکیل داده‌اند.
روزنامه ها و خبرگزاری‌های معتبر دیگر نیز در اخباری جداگانه اردوی تیم ملی ایران با ۱۱ بازیکن پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ را اقدامی عجیب خواندند.
از جمله غایبان بزرگ تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی جواد نکونام است که نتوانست هم ملی‌پوشان ایران را همراهی کند.

چارلتون با شکست برابر بارنزلی یک گام دیگر سقوط به دسته پایین‌تر نزدیک‌تر شد.
به گزارش ایسنا، هفته‌ چهل و یکم رقابت‌های لیگ قهرمانان انگلیس برگزارشد که طی آن چارلتون با حضور ۳۵ دقیقه ای رضا قوچان نژاد ۲-۱ مغلوب بارنزلی شد، تا یک گام دیگر به سقوط به دسته پایین‌تر نزدیک‌تر شود.
چارلتون با ۴۱ امتیاز از ۴۱ دیدار در رده بیست و یکم لیگ دسته یک انگلیس قرار دارد.
سه تیم در پایان فصل جاری این مسابقات به رقابت‌های دسته یک سقوط خواهند کردند.

لواندوفسکی دردورتموند ۱۰۰ گله شد.
دورتموند سه شنبه شب با گل‌های “هنریک میختاریان” و “روبرت لواندوفسکی” موفق شد ولفسبورگ را شکست داده و به دیدار پایانی رقابتهای جام حذفی فوتبال آلمان – لیگا پوکال راه پیدا کند.
لواندفوسکی از فصل آینده به تیم فوتبال بایرن مونیخ خواهد پیوست. این مهاجم ملی پوش لهستانی در دیدار با ولفسبورگ صدمین گل خود را برای این باشگاه آلمانی به ثمر رساند.
این مهاجم ۲۵ ساله در سال ۲۰۱۰ از لخ پوزنان به دورتموند پیوست.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*