خانه » سر تیتر خبرها » احضار دانشجویان معترض به جلیلی

احضار دانشجویان معترض به جلیلی

55jhgjgj
در پی اعتراض دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به حضور سعید جلیلی در این دانشگاه و شعارهای آنان در حمایت از موسوی و کروبی و زندانیان سیاسی، دست کم ۹ دانشجوی معترض به کمیته انضباطی احضار شدند.
به گزارش کلمه، پس از حضور دانشجویان منتقد در جلسه سخنرانی سعید جلیلی و شعارهای اعتراضی آنها که به درگیری فیزیکی اعضای بسیج دانشجویی با دیگر دانشجویان منتهی شد، امروز چهارشنبه تعداد قابل توجهی از حاضران در آن برنامه از سوی حراست به صورت تلفنی مورد تهدید قرار گرفتند و دست کم ۹ دانشجو نیز به کمیته انضباطی احضار شدند.

براساس این خبر نام هیچ یک از اعضای بسیج دانشجویی و عوامل ضرب و شتم دانشجویان معترض در میان احضارشدگان نیست و تلفن های تهدیدآمیز و احضار تنها متوجه یک گروه از دانشجویان بوده که در قسمت عقب سالن حضور داشته و شعارهایی در حمایت از جنبش سبز سر داده اند.
همچنین از سوی حراست این دانشگاه با تعداد زیادی از دانشجویانی که در این برنامه شعارهایی در حمایت از رهبران در حصر جنبش سبز و دیگر زندانیان سیاسی سر داده بودند، تماس های تهدیدآمیز گرفته شده است.
ماموران حراست به دانشجویان اخطار کرده اند که در صورت شرکت در برنامه های اینچنینی، به کمیته انضباطی احضار خواهند شد.
آنها همچنین برای ایجاد رعب و وحشت در محیط دانشگاه، به حداقل ۹ نفر از فعالان دانشجویی دانشگاه احضاریه کتبی برای حضور در کمیته انضباطی داده‌اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*